Kaixo lagunak!
Blog honetan, marrazki bizidunei buruz hitz egingo dugu. Zuen nagusiak txikitan ikusitako marrazki bizidunetik gaur egungo marrazki bizidunetara egingo dugu ibilera.Espero dut zuen gustukoa izatea, eta denok batera primeran pasatzea!!!

***

2010/05/31

Guk egidako laburmetraia. Sugaarren trikimailua

Nire intentzioa zen tutoriala Youtube-ra igotzea, baina arazoak izan ditu bideo hori igotzerakoan( horregatik zure ordenagailuan sartu genuen. Horregatik ideiez aldatu nuen eta literatura arloarentzat prestatu genuen laburmetraia igo dut.
Sugaar Euskal Heerriko mitologiaren pertsonai famatuari buruz da pelikulatxo labur hau. Orozko herrian grabatu genuen ipuin hau maitasun handia jarriz. Espero dut disfrutatzea gure laburmetraiarekin!!

SUGAARREN TRIKIMAILUA

No hay comentarios:

Publicar un comentario